Minnesläcka

Jag hatar minnesluckor. Vet inte varför jag har en från igår kväll. Måste varit jättetrött för jag drack inte speciellt mycket. Bara två eller tre glas absint. Vi lyssnade på Fela Kuti och jag dansade lite själv. Vad hände sen då?

Vaknade klockan 10:20 påklädd i hennes säng. Trodde att jag var hemma, men det var jag inte. Inga spår som skulle kunna förklara någonting. Snövit var där, fast han verkade undvika mig. Han undrade nog vad jag gjorde. Världen kändes inte verklig och jag undrade om jag drömde. Jag måste tillbaka ikväll och leta efter ledtrådar.

Jag var väldigt törstig och köpte en yogurtflaska att dricka. Av någon anledning var jag mycket ledsen. Jag ville gråta och ögonen var fuktiga.

Kommer ihåg bröst. Röd blus och svarta byxor. Små tuttar. Tafsade jag på henne? Antastade jag henne? Nähä?? Var det en dröm. Antastade de mig? Jag brukar inte drömma porriga drömmar när jag är full. De sitter på flyget just nu och jag kan inte ringa och fråga.

Det är dags att bli försiktigare med spriten.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv